Minőségpolitika

A SILCO Kft. tevékenységének fókuszában a Megrendelők igényeinek mind magasabb szintû kielégítése áll, amelynek alapja a minõséget befolyásoló belsõ rendszerek és az informatika fejlesztése.

Figyelmünk középpontjába helyezzük a következõket:

  • A Megrendelõi elégedettség mind magasabb szinten való elérése, ennek mérése, értékelése
  • A vezetõség elkötelezettsége a minõségirányítási rendszer mûködtetése és fejlesztése iránt
  • Munkatársainkban tudatosítjuk a velük szemben támasztott igényeket céljaink eléréséhez szükséges tennivalóikat, rendszeres képzésekkel biztosítjuk kompetenciájukat, ezen képzések hatékonyságát mérjük és elemezzük
  • A folyamatok tervezésével, ellenõrzésével, annak eredményeinek folyamatos visszacsatolásával kívánjuk megvalósítani az egyre magasabb színvonalú szolgáltatásnyújtás elérését
  • Tevékenységünkkel kapcsolatban a késõbbiekben esetleg elõforduló hibák elõzetes kiszûrésére megelõzõ tevékenységet folytatunk

A hatékony Megrendelõ kapcsolat kialakításához, az információs rendszer olyan fokra történő folyamatos fejlesztésére törekszünk, amely pontos, naprakész, követhető dokumentáltságú tevékenységek által biztosítja a minőségi munka alapfeltételeit.

Nevünk jó hírének növelésére szükségesnek tartjuk:

  • Az általunk végzett project menedzselés magas színvonalát, az idõpontok és határidõk pontos betartását és kiváló minõségû munka átadását;
  • Lehetõleg minõsített Vállalkozók tevékenységének igénybevételét;
  • Az általunk elõállított és elfogadott dokumentációk hibátlanságának elérését;
  • Munkatársaink képzettségének folyamatos növelését, erkölcsi és anyagi megbecsülését a minőségi munka kiemelkedő elismerését.